Синьото колело

Меденка любимка - горна част

Крис

Как да стигнем до там:
Разстоянието София - Тетевен е 110 км, от които около 80 км по магистралата за Варна.
Взема се отклонението от магистралата за Ябланица и Тетевен. При влизането в града скалният масив се пада от дясно.

Секторът "Синьото колело" се пада в левия край на масива. За да се стигне до него, от главният път се завива надясно и се пресича реката по моста при стадиона. Следва се тесен асфалтиран път, който се изкачва с няколко серпантини до беседка, където е и паркинга.
От там се продължава пеша по черен път. След около 400 м се хваща стръмна пътека надясно. Стръмнината свършва при табелка на малко било, в десният край на което се вижда кръст. Тук се поема по билото наляво. Само след 20 м пътеката за "Синьото колело" се отклонява надясно. Няма табелки или други маркировки, има 2 дървета - рязани с машина. Върви се по тази пътека доста време, като се подсича стръмния склон през гора, след това през два сипея до достигане на склона под скалите. На отклонението за нагоре от главната пътека има маркировка - пирамидка. Следва стръмно изкачване нагоре към скалите, като на последните 80-100 м тук-там има оставени въжета за улеснение. Общо време за достигане до обекта - около 35 мин. при 180 м денивелация.

Къде да спим:
Къмпинг: Биеак може да се устрои при беседката, като багаж и палатки трябва да се прибират през деня.
Квартири: Да се потърсят в града.
Вода: Има на около 150 м от беседката нагоре. Тръгва се от беседката нагоре, и се продължава по пътчето наляво. Стига се до долинка, която се подминава, и след 20 метра има пътечка надолу и наляво. Изворът е с много хубава и студена вода, има и пейки до него.
Магазин/Кръчма: 2 малки магазинчета в уличките веднага наляво след моста по посока на квартала и беседката. Много добра и сравнително евтина кръчма близо до едното магазинче.

Stannbo коментира Зверщината [6c]
Класическо 6b+, за 6c трябва още някакъв пасаж :)